Kızım 18.5 aylık suan. Bizde temmuz ayından beri 2. Bebeği planlıyorduk ama kısmet demiştik. Regl 1 gün gecikince bugün içime kurt düştü ve test yaptım. Direeeek çift çizgi 🥳
Yeni ve yeniden hamilelik serüvenimiz başlasın. Gerçi ilkinde cok güzel rahat hamilelik gecirmeme ragmen coooooook uzun gelmişti bana süreç ve sıkılmıştım artık hayırlısı. Bu sefer tek değilim kızım var destekçi 🤭😇