Merhaba bugun 29. haftaya girdik normalde bebegim cok hareketli 2 gundur daha az hissediyordum hareketlerini doktorum nstye aldi hemen makineye baglandigi gibi 2 gundur duran cocuk takla atmaya basladi icerde😁 ara ara hareketlerinin azalmasi normalmis endise eden varsa fikir olsun istedim🧁