Eseq vallahi arkadaşım yeni doğum yaptı. Suni sancı çok kötü dedi. Ne olursa olsun bebeğinin gelmesini bekle benim önerim dedi. Bende Meryem Ana otu aldım. Allah izin verirse onu deneyeceğim. Birde ananas falan rahmi kasıp açılma olmasını sağlıyormuş. Ahududu yaprağı çayı da öneriyorlar. Açılma için. Ama herşey bebeğinize bağlı dedi benim doktorum. Minnoşun keyfini bekleriz nasıl gelmek isterse öyle olur. Senin plan yapman çok doğru olmaz dedi. Ama benim gönlümden de normal geçiyor Allah var