nazsenturk-60 toparlayıcı tayt daha iyi fakat bi süre kullanmasanız daha iyi olur en azından 1-2 hafta hem dikisleriniz hava almış olur hemde rahminiz oturur 3 ay olacak doğum yapalı hala sıkı seyler giydiğimde rahmim acır biraz vücudunuz kendini yenilesin toplasın korse tayt kullanırsınız orantılı toplanır vücudunuz tek bir bölgeden ziyade