Merhaba arkadaşlar, 7 haftalık gebeyim. Bugün ilk doktor kontrolüne gittim. Doktor kalp atışları başlamış dedi, bende dinleyebilir miyiz diye sorduğum da bana kalp atışını dinlemenin bebeğe zarar verdiğini söyleyip dinletmedi. Var mı bunun bir doğruluk payı veya aranızda benimle aynı sorunu yaşayan?