Selam kızlar,36+2 haftalık hamileyim şuana kadar 8 kilo aldım,60 ile öğrendim şuan 68 😀yani 3-4 haftadır kilom sabit korksam mı?? Tabi evde iç çamasırı ile 68 hastane de yemek sonrası ve elbise ile 69.300 çıkmıştı en son hastaneye giderken baktığım da 68 di yine :)) sonlara doğru kilo almam gerekmiyor muydu? Gece açıkmalarım yok hatta oruç ile daha çok yiyorum,gün içinde asla yemek aklıma gelmiyor en fazla meyve tüketiyorum.. normal mi???? Ben gibi olan ya da bir anda mi geliyor bu kilolar nasıl oluyor?