22 subat sın adet tarihim 31.03 de beta verdim 615 çıktı 4 gün sonra geçen Salı 1164 çıktı yanı çok çok az artmıştı keseyı net görmedı devlete gıt dedı çarşamba gttım uzman doktor uğraştı alttan muayene etti keseyı gördü sonra tekrar beta istedi 645 çıktı yanı 1 günde nerdeyse yarı yarıya düştü sanırım düşecek dedım bugün tekrar çağırmıştı kan verdim 915 e çıkmış yine normal artış değil asıstan doktor keseyı goremedı bu değerler suankı durumda net hamılelık dıyemem dedi degelerın oynuyor az artıyor kesede görünmüyor dedi kese olmadığı ıcın dış gebelıkte dıyemem erken takıp edıp beklıcez dedı pazar acılden gel yeniden kan ver bozulmuş gebelikte olabılır suan çok ortadasın kesın konuşamıyorum dedı ama bellı sağlıksız bi gebelık veya dış gebelik oda zaman gectıkce tehlikeli oluyor