Minik-ve-annesi Eskişehirde özel hastanede doğum yapmak istiyorum çünkü yasadgm yerdeki doktorlardan hiç memnun değilim ilgilenmiyorlar. Eskişehir de hangi hastanede hangi doktoru tavsiye edersiniz birde doğum ücreti ne kadar lütfen bilgilendirin
Gamze_cnky Minik-ve-annesi valla sezaryen 20 suan normal doğum 17 sanırım , ama doğum ne zaman mesela 5 ay sonra ise o dönemdeki zamlı fiyatı söylüyorlar :/
Gamze_cnky Minik-ve-annesi ben de Eskişehir’de doğum yapmayı düşünüyorum kısmet olursa daha çok yolum var ama Ümit ve Gürlife hastaneleri ile de görüşücem bi bakalım
Blm26 Ben de eskisehirdeyim Batıkent ümit 13 bindi sanırım en son. Tabi sizin doğuma göre zam yapilma ihtimali olabilir 😕 kaç haftalık bebişiniz?