Kızlar merhaba 38+0 haftalığız dün kontrole gittik ve Salı günü için sezaryen doğum olacaktım bugün nişanım geldi galiba yani iç çamaşırımda kahverengi yoğun bir mukus şeklinde akıntım oldu doktorumu aradım hemen gel göreyim ve ameliyathaneyi hazırlıycam dedi gittik yatış yaptık evrakları hazırladık ve muayene etti beni çatım çok dar 1cm açılmam olmuş nst de gayet normal çıktı ve pazartesi gününe aldık doğumu nişanı gelipte kaç gün kaldınız siz? Kimisi nişandan 1 hafta sonra kimisi 1 gün sonra doğum yapıyormuş sizde kaç gün sürdü?