Maviseyyah Tecrübenize ihtiyacım var anneler. 36+2 deyim gebelik şekerim var. Bebeğin kilosu 3500. Rahim ağzı kalınlığı 3 cm. Bebek yapı olarak da iriymiş ve kafası 10 cm dedi. Henüz Çatı muayenesi yapmadı Dr git gide büyür bu o zaman normal doğum yapamazsın dedi. İki hafta içerisinde sancın olabilir eğer doğum olmazsa 39. Haftada alacağını söylüyor. Bebek sağlıklı. Sizden ricam bu iki hafta içerisinde normal doğum yapabilmek ve açıklığı sağlayabilmek için ne yapmam gerekiyor Bilgi verebilir misiniz?
Miray2018 canım bak şöyle yazıyım benimde doktorum bebeğimin baş çevresi hep büyük diyordu nerdeyse 2hafta önden gidiyor diyordubaş çevresi bu 33e kadar böyle gitti sonra o doktor hastaneden ayrılmış başka doktora gittim baktım ultrasonda yo ben gayet normal görüyorum dedi 38 de çatı muaynesi oldum çok müsaitti çatım 4kiloaya kadar rahat doğurursum dedi doktorum sadece bebeğin kafasının biraz daha dönmesi gerekiyordu kanala ki ben çok fazla yürüyordum hergün mutlakaaa zaten temmuzda doğurdum. Bi sabah 2 kere adet sancısı gibi sancım geldi o sabahta doktor kontrolüm vardı söyledim nst se sancım çıkmadı açılmamda yoktu neyse çıktık ben hala o gün deli gibi yürüdüm ama sancılarım artık geliyordu hissediyordum normal değildi o gece suyum geldi zaten çok şükürde normal doğum yaptım.He bu arada ultrasonda 3500 kilo gözüken bebeğim 3350 doğdu 😊 şimdi sana doktor değiştirde diyemem daha çatı muayneside yapmamış sen verilen ultrason kağıdında baktımöı hiç hafta uyumuna
Maviseyyah Miray2018 baktım evet 39 hafta 4 gün görünüyor internetten araştırdım başı 40 hafta ile uyumlu