Dün kullandım gece uyurken içmek lazımmış 4 saat tuvalete cıkmamak gerekiyor. 33.haftadayım enfeksiyon çıkmadı ama tam boşaltım yapamadıgımı ve küçük abdestim gelince karnım taş gibi oludugunu söyleyince yazma gereği duydu doktorum şuanda bi düzelme söz konusu olmadı artık bebek aşağıya indiği için mi böyleyim bilmiyorum ilk gebeliğimde böyle dehşet biley yaşamamıştım umarım bir faydasını görürüm ilerleyen günlerde