Tuana34 Sabah akşam test yapıyorum ben 4nisan akşam yumurtlama denilmişti 5 Nisan daha koyu hangi gün yumurtlama sayılıyor yada yumurtlama 2 gün mü sürdü
OnlyBaby Ya bi ben becermedim şu testi hep silik çıkıyo 1 saat önceden bırakıyorum sıvıyı, sabah olanı ilk idrarlarla mı yapıyosunuz
myangelson OnlyBaby 2 saat önceden bırakman gerekiyor ve ilk idrar ile yapılmaz diye biliyorum yanlış değilse