Ekncirem 28+3 haftalık gebeyim bebeğin 2 hafta önde olduğunu söyledi doktor şeker testi istedi ama şeker yüklemesi konusunda kararsızım. Doktorun bebeğin ilerde olduğunu söyleyip test yaptıran var mı ?
Mre Ekncirem ben yaptırdım bence yaptırmakta gerekiyor eğer ki yüksek çıkarsa ona göre anlam alırsınız🙏🏻