Avukatanneee Arkadaşlar paket almayı düşünüyorum daha önce doğum yapan var mı fotoğraf çekimi içindeymiş çekim nasıl iyi mi bilgilendirirseniz çok sevinirim
Aliyeeymen06 Avukatanneee Merhaba etlik lokman hekim hastanesinde doğum paketi yaptırdınız mi acaba , yaptirdiysaniz ne kadara yaptırdınız?
Yaseminki Merhaba bende hastanenin takipli hastasıyım çevremde birçok kişi memnun kaldı tavsiye ederim