Arkadaşlar merhaba aranızda yeniyim daha önce rahim ağzı kısalığından ikiz erken kaybım var şuanda 17+2 gebeyim rahim ağzım normal ancak doktor önlem amaçlı serklaj atmak istiyor acıbadem hastanesinden takipliyim kronik bir rahatsızlığım olduğu için takibimi kabul eden nadir bir doktor (çünkü kime gitsek risk almak istemedi ) serklaj ücreti 65 bin tl gibi bi ücret çıktı sizler hangi hastanede ne zaman ve ne kadara serklaj yaptırdığınızı paylaşırsanız çok sevinirim.