Valla hamilelik öncesi daha fazla içiyodum şimdi nedense içemiyorum zaten şişkin hissediyorum kendmi bir bardak su bile karnımın yırtılırcasına gerilmesine sebep oluyo. Unutuyorum. Unutmamak için kendme matara alıyım diyorum ölçümü bilirsem daha iyi olur en azından