Blackmelody Sdkml evet benim de öyle. Rahme baskı biraz yorulduğumda bile çokkk şiddetli ama doktor normal dedi cnm
Pirayeee Sdkml 32+4 olduk bende de var hemde yürümemi engelleyecek kadar. Bebek baş aşağı dönmüş baskı yapıyor ondandır dedi her hafta kontrollere çağırmaya başladı🙄
CansuOztomurcuk Bende de var. Pazartesi günü randevum var bir ay aradan sonra. Çok gelişme oldu o bir ayda. Bütün merak ettiklerimi soracağım.
Dandikbebe Bende 1 hagtadır süren bacakarası, catı agrısı var. Sanki bacaklarımı ayırıyorlar 😔 33+1 olduk. Sağlıkla zamanında gelsin minikler inşallah