Kızlar bu haftada doğum yapıp bebeği kuveze girmeyenler bana destek olabilir mi haftya doğumum olucak tam 37 de olucak sanırım çok korkuyorum kuveze girer diye doktorum sorun olmayacağını söyledi bu salı perinatolag da bı görsün oda kabul ederse doğum yaptırırız dedi çok korkuyorum bende