Arkadaşlar dün kontrolüm vardı. Dr. 2 hafta öncesine göre suyumu az buldu bu sefer. Su içiyormusn dedi çok az içebildiğimi söyledim. Kesinlikle 2.5 lt. Altına düşmemem gerektiğini bu hafta bol su iç haftaya yine bakıcam deyip gönderdi. Bu durum genelde düzelen bi durummu. Su içmemle amniyon sıvısını yükseltebilecekmiyim