Mercimekkk1 Bende araştırdım. Maddi anlamda aylık 2000 tl kira gibi ödeme yapıyorsun ki zamlanabiliyormuş. Doğum esnasında kitin gelmesi gerekiyormuş ne 5 dk önce ne sonra o an alınması gerekiyormuş, gerekli koşullar sağlanarak merkeze götürülmesi gerekiyormuş. Genelde doğum haneye kendi elemanlarını gönderiyorlarmış…. Kiti ile başta 5.500-6.000 Tl ye alıyormuşsun. Sonra aylık kiraya dönüyormuş. Hala düşünüyorum…