Burcu395 aaysegull12 kendim boğa burcuyum aşırı anneci oluyor boğa burçları annem hep der bana o kadar sakin sorunsuz bir bebektin ki hep bebiş kal istedim der
Zeyneppp96 aaysegull12 ben boğayım çok inatçıyım ama aileme çok düşkünümdür bir de özgürlüğüme çok düşkünüm fikir olsun size de 😅
elifcicek_07 Evde benden başka herkes boğa kedim eşim ve sanırım oğlumda boğa olacak yani Nisan sonu mayıs başı görünüyor bazı olağan dışı durumlara göre sezaryen ihtimalimiz var babasının doğum günü sezaryen olabilirim
selinsmother Eşim ve ben boğa burcuyuz ☺️ Bebiş de boğa olucak 34+2 yim 🤰🏼💕 karnını doyurup eğlenirsek eminim rahat geçer
Nurdrmz_24 aaysegull12 kızım 27 nisan ben 24 nisan boğa burcuyuzzz ama ben boğa olsun istemezdim fazla düşünceli biraz da tembel olunuyor kendimden biliyorum