Senaykork bende dün yaptırdım. 50 mg lık içecek, ilk bir saat sonucum 112.
Doktorum ilk saat sınırın 140 oldugunu benim normal değerler arasında çıktığı için bir sıkıntı olmadıgını söyledi.
Sizi büyük ihtimal 75 yada 100lük ile bir kez daha ölçücek. Sonra sizi endokrin yada dahiliyeye yönlendirip belki evinizde 1 hafta şeker ölçüm cihazıyla takip yaptırıp diyet önericekler.
Şimdiden çok geçmiş olsun, sıkmayın canınızı 🙏🏻 güzel bir diyetle geçer sıkıntınız inş 🙏🏻