Merhaba herkese 💛
Pazartesi ultrasonla doktor yumurtalıklarıma bakmıştı. Salı ve çarşamba gününü değerlendirin demişti. Ben de pazartesi gününden itibaren Ovulasyon testleri yapmaya başladım. Salıdan beri sürekli pozitif çıkıyor testler. Bugün yine pozitifti. Akıntım da epey azaldı. Geçen ay da benzerdi, 3 gün pozitif gösterince test yapmayı bırakmıştım.
Benzer durum yaşayan var mı?