Doktorum Dr Ayşe Katrancı
Çamlıca Erdem hastanesi
(Hastaneden memnun kalmadım, doktorum bayagı iyiydi)
Nişanım geleli dördüncü gün olmustu ama sancım vs hiçbir şey yoktu gece karnımın sertleşmesi sabah da ara ara vuran aşırı hafif bel ağrım olunca doktoruma gideyim bir dedim.
İyi ki demişim.
Bebişkomun kalp atışı yavaslamış, suyum azalmış, sancılarım hiç hissetmememe rağmen dağ dağ oluyordu, doktorum monitörü açarken göreceğim manzarayı merak ediyorum dedi o kadar yani.
Neyse çatı muayenem de müsait olmayınca acil sezaryene aldı. Bebek hareketlensin diye hurma yemiştim haha o sebepten bir kaç saat bekledik. Hatta baya makara konusu doktorumla asistanıyla oldu bizde hurma severiz falan 🥲
Şu omurilik iğnesi zerre mi acıtmaz?
Emin olun hiç korkulacak bir şey yok.
Olduğum anda zaten bacaklarıma sıcak su dökmüşler gibi oldu uyuşmaya başladım.
Sonra doktorum başlıyoruz dedi anestezi uzmanı da beni konuşturuyor ilk çocuğun mu vs. Farkındayım oyalıyor da 😂
Doktorum elinde bi alet gösterdi ucu kancalı ve kancasız.
İkisini de değdircem hissediyor musun dedi hissetmedim kancalı olanı.
Öyle başladı çekiştirme dahi çok az hissettim ki bebeğim iri bebek 3.610 doğdu. Yukardaki ışıktan zaten azcık da olsa görüyorum yapılanları, beş dakika sürmeden 17:34 de minik erkeğim doğdu hay masaallah dedi doktorum lailahe illlah Muhammed rasulullah dedi, ilk doğduğunda duyduğu kelimeler olsun icin 🥰
Sonra hemen bana gösterdi, o an ah o an 🥹❤️
Allah isteyen herkese nasip etsin afiyetle sağlıkla…
Sonra bebişimi götürüp temizleyip getirdiler yanağıma koydular öptüm öptüm annem annem dedim sen miydin dedimmm.
Bu sırada ameliyatta tabi miden bulanırsa söyle dediler ama bulanmadı. Basım da dönmedi. Sonra dikiş vs yine tabi his yok izliyorum yukardan 😂
Odaya geçtiğimizde bebişim geldi ağrı sancı hissetmedim ilk yürüyüş de aşırı kolaydı zorlanmadım,karşıya baktım.
Buarada bas ağrısı biran bile çekmedim burda yazılanlara göre kafanı çevirme sağa sola demişlerdi boyun ağırını icin o yüzden ameliyat sırasında ona da dikkat ettim.
Benim bu hikayede tek korkulu rüyam karna bastırma oldu. Rahme masaj yap küçülsün dediler bende ihmal ettim bir yarım saat rahim genişlemiş ondan sebep kanamam yoğunlaştı. Hemşire geldi o aşırı bastırdı beni öldürmek mi istiyorsun diye bağırdığımı hatırlıyorum .Sonra doktor geldi o bastırınca hiç de o kadar acımadı. Hemşirenin acemiliğine kurban gitmiş olduğumu düşünüyorum.
Dikiş acısı vs de hissetmedim.
Bağırsaklarınızı temiz tutarsanız gaz sancısı da çekmezsiniz ben dikkat ettim gaz sancısı da yaşamadım 😁
Velhasıl süper geçti yine olsa yine spinal sezeryan isterdim haha😂
Çok rahat bi süreçti isteyen herkese afiyetle nasip olsun💘
39+2 de Doğdu benim güneşim ☀️