Kızlar hiç linçlemeyin şimdi merak ettiğim ve kafamı karıştırdığı için soruyorum.Bu benim ikinci gebeliğim 12 haftalığım şuna neredeyse fakat hamile kalmadan önceki kilomdan gün geçtikçe gram gram eksiliyor 2-3 kiloya yakın vermişim ne mide bulantım ne kusmam oldu fazla fazla da yedim almam gerekirken bu durumda kilo vermek normal mi siz yaşadınız mı?