Xanimehin Kizlar sali gunu komtrolum var ama sabirsizlaniyoeum bir kizim var bu ikinciye hamileyim simdi 12+4hamileyim. Ultrason goruntusu 9+3 ondan sonra olmadim ultrasonda tahmin edermisinz lutfen InseAllah kim dogru soylerse etiket yapicam sali guny
Xanimehin Gamze1608 ayy inseAllah tabiki sagliklibolmasi onemlj ama kizim var heer iki evladin nasil oldugun bilmwknisterim cevremde herkes karin weklime gore erkek diyo ben cok inanmak istemiyorum
Gamze1608 Sahdormommy fasülye şeklinde erkek ben kendimde de yuvarlak şeklinde gördüm ilk haftalarda kız dedim kız çıktı