Asiye_cagatay Kızlar gebeliğimin 10. Haftasındayım. Normalde aşırı neşeli ve keyifli bi insanım ama bu 2 haftadır resmen öfke sinir bi gerginlik içindeyim. Sizde de böyle oldu mu. Gerçekten bu durum beni çok üzüyo. Siz nasıl bi yol izlediniz
tubimom Asiye_cagatay bende öyleyim ya kendimi bağırırken buluyorum hiç tahammül kalmadı valla la havle okumaya başladım napiyim 😂
Burcu395 Asiye_cagatay selam canım 12+1 hamileyim sinir duygu değişimi iştahsızlık her ne ararsan var şurdan şuraya canım gitmek istemiyor keyifsizim daha çok istediğim şey uyku uyku uyku
Esranurdenizz Asiye_cagatay ben 29 haftalık hamileyim hala sınırlı gergin ve durgunum normalde çok neşeli pozitif bir insanımdır şimdi biri bişey dese üstüne atlayıp parçalamak istiyorum gayet normal meditasyon yapmayı dene gözlerini kapat rahatlatan bir şarkı aç ve kokulu mumlar yap emin ol bu beni çok rahatlatıyo
Asiye_cagatay tubimom ay çok şükür en azından yalnız değilim 😁 kocamı boğcam diye çok korkuyorum sanada o periler geliyo mu😁
tubimom Asiye_cagatay gelmez mi benim bide beş yaşında kızım var eşim farkında ki fazla bulasmiyor geçen gün kuzenimde buna birşey olmuş önceki hamileliğinde böyle değildi diyo çat çat konuşuyorm bide herkesin suratına😅
Asiye_cagatay tubimom hahaahahha ay çok güldüm sen çok yaşa imi 😁😁😁😁 benim ilk ama sanırım son olcak şimdiden diyo ki adam aşkım kardeşe gerek yok bence bi tane yeter 😁😁😁
Merve0901 Asiye_cagatay Hamilelikte böyle derler bebiş doğar doğmaz ikinciyi yapalım mı diye çocuk gibi tuttururlar😂 bence yeteri kadar durumun akıbetini anlayamıyorlar 😂 bende senin gibiydim hatta halen daha öyleyim. 22. Haftama gireceğim bazen kendimi tanıyamıyorum 😂😂😂 sana bide sıcaklar basmasın o zaman seyrele cümbüşü🤭
Merve0901 tubimom Çalışsın vantilatörler klimalar o zaman 😂 Şaka maka Rabbim başka dert vermesin, sağlıkla huzurla kucağımıza nasip etsin 🥰
Asiye_cagatay Burcu395 yaaaaa ay bende öyleyim işte canım ya bu hafta işe bile gidemedim yattım uyudum sürekli 😕
Burcu395 Asiye_cagatay çok kötü oldum bende işte uyuyor gibi oluyorum bende izin alacam canım maalesef iştah hiç yok suyu bıle zorla içiyorum :( istifra etmiyorum ama koku hassasiyeti ve ağzımdaki metalik tat benı bıtırdı
Asiye_cagatay Burcu395 nerdeyse aynı şeyleri yaşıyoruz canım. Sudan bile tiksiniyorm. En sevdiğim yemek kokuları bile midemi bulandırıyo. Zor geçiuo ya Allah yardımcımuz olsun
Burcu395 Asiye_cagatay amin canım benim su konusuna hele hiç girmeyelim sabah kahvaltısını yaptıktan sonra üzerine hemen su içmeyin hele folikasiti içeyim hemen kahvaltının üzerine aradan çıkarayım hatasına sakın düşmeyin sonra afedersiniz bir öğürtü ile istifra ederken buluyorsunuz kendınızı sana önerim canım yayla çorbası yap sıcacık hem mide rahatlıyor hem besleyici değeri yüksek ekmekle güzel yeniliyor pirinç yoğurt nane tutuyor