Meri11 meliiisoz hafif değil canım ya bol diyor. Bende de böyle bol yazıyordu enfeksiyonun cok demişti
snmprlk_ meliiisoz lökosit enfeksıyon demek zaten , bol yazıyor sende de ılac kullanman lazım canımm . Ben de gecen sene gecırdım . Gecmıs olsun .
Mervegnccmz meliiisoz görünümü bulanık diyo yanlış ölçüm bile olmuş olabilir. Hangi hast bu? Bol lökosit yazanda ilk defa gördüm..
meliiisoz snmprlk_ çok teşekkür ederim canım ilaç verdi doktorum inşallah atlatırım zaten riskli gebelik çok korkuyorum🥺
Rwerdst snmprlk_ lökosit enfeksiyon demek değil 🤭 akyuvar veya beyaz kan hücresi demek. Bu gibi durumlarda artış gösterir😅
snmprlk_ meliiisoz atlatırsın canım hep iyi düşün , gebeyken çoğu kişi de oluyor ıdrar yolu enfeksıyonu .
meliiisoz Kullanici4141 zaten çok su içiyordum erken doğum riskim olduğu için daha da özenliydim ama işte olunca oluyor🥺
Rwerdst meliiisoz canım ezbere konuşmak istemem çok oldu bunları okulda göreli eksik bilgi veririm internetten bak istersen. Ama en basitinden şöyle anlatayım enfeksiyon olduğu zaman, enfeksiyonla savaşması için vücut lökosit üretir☺️
meliiisoz Meri11 bende serklaj ameliyatından bir gece önce kullanmıştım canım çok şükür ameliyattan sonra sıkıntı yaşamamıştım inşallah yine işe yarar