gayecee tabi ki her şey aynı kalmıyor, başbaşa ikiniz değilsiniz artık sonuçta, size muhtaç minicik bir bebek de var hayatınızda.. ama bu eşinizi unutacaksınız anlamına da gelmiyor.. bu dengeyi kurmak kişiye göre değişiyor bence, anne baba olmak müthiş ama o bebeğin de sağlıklı aile ortamında büyümesi en iyisi ☺️