yagmurvs Kızlar yarın 38+4 oluyoruz ve sezaryen doğumum var. Lütfen bol bol dua edin bebeğim sağlıklı olsun kucağımda eve dönebileyim🙏🌺
Mervegedik22- yagmurvs bizde bugün kavuştuk Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim 🤲💗