Benım kızım da sağ böbrek de 10 mm genısleme var denildi perınatolojı de belli oldu bu sıkıntı kendı doktorum korkamana gerek yok dedi genelde kendılıgınden düzeliyor dedi inşallah düzelir Farklı sıkıntılar yaşamayız doğuma 2 ay kaldı stres oluyorum doğunca düzelecek mi nasıl olcak dıye Allah şifa versin inşallah 🤲