ElaRose Böyle olup tüp bebek yaptıran var mı ? Merak ediyorum kızlar çok yumurtam oluşmuyor 3 - 4 tane . Çikolata kistim var henüz küçük . Eşiminde spermi 200 bin falan . Bizim giib olan var mı ?
sehrengiz_8 ElaRose eşinizin sperm kalitesini arttırmaya bakın amh 0,06 idi ve doğal yoldan oğlumu kucağıma aldım belki o kalite artarsa gene de kalırsınız
61lazkizi61 ElaRose amh 0.005 le tek yumurta ile ilk tüp bebek denemem de tuttu amh 0.002 menopoza giriyorsun dendigi anda kızıma hamile.kaldim kendiliğinden cuma günü kavuşacaz insalalh 🤩
Sinemberkehan Meri11 canım peki sende yaş kaç? Bendede amh düşük bu ay tüp Bebek yapacaz. İnşallah tutar. Ama benim yaş 41 ondan korkuyorum. Ayda 3,4yumurta anca oluyor
rabiiaa00 Benimde amh değerim çok düşüktü ve eşimin süper sayıları hareketliliği düşüktü. 5 yumurta topladılar 4ü tuttu ama 2 si sağlıklı kaldı şuan ikizlere hamileyim. Yumurta sayısı değil kalitesi önemli
Talyaninannesi Benim de öyleydi bir doktor tüp bebek bile zor demişti ama doğal yolla hamilelik oldu. Her şey mümkün. İçini ferah tut.
hilal3407 Amh düşüktü tüp bebek dendi. Hiç önemsemedim. Kendiliğinden bebeğimiz oldu. Rabbim nasip ederse her türlü oluyormuş bir kez daha anlamış oldum. Doğuma Rabbim izin verirse son 10 günüm kaldı🌿💙
ElaRose hilal3407 maşallah çok seviniyorum eşimin spermi düşük olmasa belki ben de olurdum Allahın izniyle
ElaRose sehrengiz_8 çok düşük artmıyor 2 senedir malesef . Tüp bebek için arttırmaya çalışıyorum kaliteli olsun yeter diyoruz artık mecbur . Ya çok seviniyorum maşallah yaaa
Meri11 Sinemberkehan yaşım 27. Sizin için dua edeceğim rabbim kucağınızı boş bırakmasın. 1 tane yumurta olsun sağlıklı olsın hiç olumsuz düşünmeyin bakım benim bu yaşta durumum BÖyle
ElaRose 61lazkizi61 yani biri tüp bebek diğeri ise kendiliğinden mi oldu ? Ah çok sevindim inşallah isteyen herkese nasip olur 😌 benim hem eş hem benden olunca biraz sıkıntı :( ama doktorum yumurtan kalitesiz falan demiyor . Adına çok sevindim maşallah 🥰