adenimm_ Biz bugün gittik bebişimizi gördük sabahtan, ultrasonda gülümsedi bize 28. Haftamıza az kaldı sizde durumlar nasıl ?
Tiiffany adenimm_ Bende bugun gittim ama bittim artıkkk ayaklarım gitmiyor 😬 30.haftadayım sezeryan olacak 34’te cagırdı nst bilmem nesi artık ugrasamıcam 35’te gün vericem demişti. Direk gün için gidicem doguma alsınlar. Hast devlet ve cok uzakta evde 2 cocuk yoruldummm 😓
Nursaygi adenimm_ Bizimde görüş günümüzdü 33. Haftamıza giricez yarın her şeyimiz yolunda çok şükür. ☺️🫶🏻 36. Haftada tekrar gidicem anestezi hazırlığı yapılıp sezaryen günü verilicek. 🥹
Nursaygi adenimm_ Evet hayırlısıyla az kaldı Rabbim herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. ☺️🙏🏻 Şimdilik 8 aldım bakalım kaçla kapatıcam. 😁