Sağlık ocağına gittim yolda Bi kötü oldum eczaneden ilacı alirken olcturdum biraz yükselmiş normalde büyük 11 12 arası çıkıyor benim normal tansiyonum öyle şimdi 13e 8 çıkmış yüksek dediler eve geldim enniyi ne düşürür biraz baş ağrım gözlerimde yanma var