Mizginyvz Eşime kalsa sezeryan olmamı istiyor bende çatım dar falan olmazsa normal olsun diyorum ama normale herkes çok zor diyip korkutuyorlar sizde hangisi daha iyi olur bu arada günler yaklaştıkça korkum artıyor ilk hamileliğim
Mizginyvz Sila66 öyle yapmayı düşünüyorum inşallah hayırlısı neyse o olur Allah bütün hamile annelere yardım etsin
elifsen eşin mi vücudunun sahibi. asla kararı ona bırakma. erkekler genelde alttan dikiş iyleşmesi zor olur, genişleme olur diye istemiyor normal doğumu. doktorunuzla çatı muayenesi vs vs bir çok etkenle beraber karar verin.
Mizginyvz elifsen eşim asla öyle bir düşünceye sahip değil çok şükür ama normal doğum zor ve sancılı geçtiği için acı çekmemi istemiyor