1850 benimde en cok korktugum konuydu hayatimda hic dikiş yememisim korkuyodum ilk gün çok zorlandim kalkamiyodum yerimden afedersin lavobaya yarim saatte dogrularak gidiyodum hastanedeyken evdede en fazla 2 hafta cektim sonra eski halime döndüm cok sükür lavobo isi biraz zor egilip kalkmak can yakiyo dikisler zorlaniyo yalan yok ben bunlari yaşadım dogum sonrasi