Safiyenurdemir Merhaba arkadaşlar benim ilk gebeliğim 1 nisanda beta 120 3 Nisan da 301 5 nisanda 700 7 nisanda 2005 Ben salı günü doktora gidicem salıya kadar kalp atisi ve kese gorunurmu acaba ilçeden şehire gidicem
Pnrpnr_ Safiyenurdemir evet görünür 🥰 bu haftalarda karından ultrasonla değil de vajinal ultrasonla bakabilirler çok küçük olduğu için
Gamze_cnky Safiyenurdemir 4+4 haftalık hamilesiniz sanırım , 🧿 ben 5+3 de görmüştüm garanti isterseniz 5 i geçsin, merak ediyorsanız da yine de bi gidin ☺️
Gamze_cnky Safiyenurdemir 2 gün çok mühim değil o da doğru olabilir ama 5 + ları görünce gidin bence. Şimdi de görebilirsiniz ama bazen vajinal bakıyorlar , ben sevmedim o işlemi