Ysmnrn Kaderrhamza ben yolk kesesi sandim. Goruntu icin daha coook erken zaten. Saglikla alin kucaginiza 🥰
Azeriqizi Kaderrhamza 8cihaftadayken bile bendede boyleydi 10cuhaftada gitdigimde hafiften ayicikmgibi top top el ayaklar cikmisti ama yinede tam degil.12de gitdmde ayaklari filan baya uzundu
ladyax Kaderrhamza evet çünkü henüz bebeğinize dair vücut bölümleri oluşmadı ancak kalbi görünüyor 9 ve 10. Haftalarda taslağı çıkmış olacak bebişin
Zeynepozcan Kaderrhamza evet çünkü o kesesi :) içindeki de bebişiniz henüz insan şeklini almadığı için böyle görülmesi çok normal yani bi gariplik yok için rahat olsun
Babyykmz Kaderrhamza ayni hatta minik koalam nasilda tutunmus yukari diyordum 😃 sonra doktor ilk erkege benzetince inanmadim ramzi teorisine ama sonradan kiz oldugunu ogrendik tuttu yani 😍