Cerena_87 bence doktorunu hemen değiştirmelisin çünkü 2li tarama testinde bebegın ense kalınlığına vs bakılacak psikolojini bozar o doktor bu şekilde kesinlikle en iyi test sonucu 11 ila 14 hafta arası sordum doktoruma buraya yazdıktan sonra 17.haftadan sonra 3lü tarama testi var ama 2li yaparsan 3e gerek yok diyenler var