Mrvozkts bir eylul annesi olarak unisex bir isim bulmustuk kizda olsa erkekte olsa onu koyacaktik kiz oldugunu ogrendik kizimiza koyacagz. Daha isimi annelerimiz disinda kimseyle paylasmadik buyuk elestiri alabilecek bir isim ve Türkiyede cok az kiside var o yuzden soylemiyorum bebis dogana kadar 😃 ama erkek olursa yanina birde kutay ekleyecektim kocamin ismi aykut kutayda ismine uyar diye cok hosuma gitmisti 😍