Evettt normalinde bugün Spinal sezeryan ile doğum yapacaktım çok endişelerim vardı, sürekli buradan sorular soruyordum, fakat güneş hanım 19 gün önce gelmeye karar verdi ☺️ gece saat 01:30 civarı suyum gelmeye başladı, hiç sancım yoktu ama sonra bir titreme bir endişe sardı bizi, apar topar hastaneye gittik vajinal muayene yapıldı. Vajinal muayene biraz can sıkıcı tabi neyseki Kısa sürüyor. Doğum olacağı söylendi. Doktorumu çağırdılar. O sırada nst ye bağlandım. Doktor gelince Ameliyathaneye indik, anestezi uzmanı geldi ve spinal iğneyi yaptı, inanınki gram birşey hissedilmiyor iğne yapılırken, kan almak daha can acıtıcı öyle söyleyeyim. Sonrasında 5 dk içinde uyuşmam gerçekleşti, bel altını kesinlikle hissetmiyordum. Önümü kapatıp işleme başladılar. bana soruyorlar ne hissediyorsun diye, Sadece hafif hafif cimcikliyorlar gibi hissettim, onun haricinde hiçbirşey hissetmedim. Bebeğimin o ilk anını görmek çok duygulandırıcıydı. Ameliyat sonrası baş ağrısı yaşamadım. Ameliyat esnasında başımı kıpırdatmadım ve ameliyattan sonra 2 bardak sade nescafe içtim onların etkisi olduğunu düşünüyorum. İlk ayağa kalkarken uyuşuk olduğum için biraz zorlandım ama destekle yürüdüm ve elimden geldiğince bol bol yürüdüm 2. Gün kendim yürür vaziyetteydim. Spinal anestezinin etkisi 5 saat falan devam etti o yüzden ilk ağrılı süreci hissetmeden geçirdim. Sonrası da gayet kolaydı. Hiçbirşey korktuğum gibi olmadı. Kesinlikle korkmayın ve anın tadını çıkarın. 🥰