Merhabalar ilk gebeliğimde yüksek tansiyonum vardı ikincisinde gebelik zehirlenmesi geçirdim şimdi de doktor şekerin yüksek çıktı diyor 😥
3 gebeliğimde de preklamsi gösterdi kendini 27+0 dayım ilk ikisini 36 da doğum yaptım ikinci bebeğim 10 gün kuvezde kaldı bu da kalacak diye korkuyorum 🥺