Merhaba anneler gebelik şekeri hakkında bilgisi olanlar paylaşabilir mi ? Bugün 24 +4 doktora gittim sabah yedi de pide zeytin ve peynir ile kahvaltı yaptım doktor şeker yüklemesi için aç olmam gerektiğini söyledi ama 50 mg ilk yüklemeyi yapalım o bizi yönlendirir dedi şekerli suyu içtim kan verdim bir saat sonra kan sonucu 145 geldi. Doktorum yüksek geldi diyerek endokrine yolladı pazartesi aç karnıma gideceğim . Ailemde şeker hastalığı var teyzelerim dayılarım şeker hastası ama bende normal takiplerde normal geliyordu o içtim yüksek endokrine git dedi bu bebeğimi beni nasıl etkileyecek bebeğime nasıl zararı var bebeğim de şeker hastası mı benim doğumumdan sonra da devam edecek mi bu şeker hastalığım bilgisi olanlar bilgi verirse çok mutlu olurum