Dilan_ylmz Meram Tıp gebe poliklinigi hakkında bilginiz var mı kızlar doktir adı yazmiyo hiç gebe poliklinigi yazıyo sadece doktorları iyi mi bilmiyorum ben pek ama sizler belki birinden duymuş olabilirsiniz. Beni lütfen bilgilendirir misiniz😌
tugcee0 Dilan_ylmz hiç gitmedim ama internette meram tıp kadın doğum polikliniği hakkında hiç iyi şeyler okumadım bi bilgim yok o yüzden
Gonya42 Ben selçuk tıpta ayrıntılı ultrasonumu Dr gökçen beye öZel randevu ile yaptırdım. Çok iyi bir doktor. Doğumu da orda yaptım, asistanlar yaptırdı ücretsiz. Çok memnun kaldım