Emmis 38+2 yim kontrole gittim az önce, bebek hareketleri iyi ama suyum azalmış, pazartesi gel tekrar ama hazırlıklı gel duruma göre doğumu başlatalım dedi..O an heyecandan soramadım ne demek istedi acaba? Normal doğum olacak
Kiraz53 Emmis suyunun durumuna göre doğuma alır seni yani ama suni sanciyla ama kendi sancinla bilemem
kadertugrul7 Emmis büyük ihtimalle biraz denerler olmazsa sezeryana alinirsiniz ama genelde normal dogumda ısrarcı oluyorlar
Nursaygi Emmis Öyle bir durumda sezaryene alırlar zorlamazlar daha fazla diye düşünüyorum. Kuzeniminde 8 cm açılması oldu daha fazla ilerlemedi sezaryene çevirdiler mesela.
Nursaygi Emmis Onu bilmiyorum tam olarak ama onunda ne sancısı ne açılması varmış hastaneye gittiğinde suyu gelmiş öylelikle gitmiş suni sancı vermişler ama en fazla 8’e kadar olmuş açılması daha fazla olmayınca bebekte yorulmuş biraz çatıda riske atmamak için sezaryene çevirmişler.
hunilimom Emmis o senin bunyene bağlı bişe canım ben iki doğumda da aldım suni ama 3 cm açıklık vardı
Bir_prens_annesiiiii Emmis suni sancı veriyorlar kardeşimin eşinin suyu geldi ama ne sancısı vardı ne açılması suni sancı verdiler suni sancıyla doğum yaptı
Asli3461 Emmis benim 2 doğumumda suni sancıyla normal doğum oldu. Hatta 2. bebeğimin suyu bitmişti. Bebeğin pozisyonu falan normal doğuma uygundu. Suni sancı verdiler ve 4-5 saatte falan doğurdum 🙈