Slaedz ay yok çok lanet bir damlaydı bizim için. Çok fazla ıkınma kasılma yaptı bizde. Bağırsakları çalıştırıp direkt ishal şeklinde tuvalet yapıyordu. Ama sonrası felaket saatlerce sıkılıp ıkınıyordu. Ama burada çok memnun olanları da gördüm . Her bebekte farklı gösterir etkisini