Herkesim süreci farklı ama herhangi bi sıkıntın yoksa ağrılar normal. Benim ilk 3 ayım ağrı ve bulantı ile geçti. 20-29 haftalar en güzeli oluyor. Sonrasında ağırlaşıyosun bu seferde kemik ağrısı bel ağrısı oluyo ta ki doğuma kadar. Ben 1 hafta sonra doğum yapıcam. Ağrıdan ölüyorum. Regli gibi karnım ve belim ağrıyor 🤦🏻♀️