Kızlar beneğim 39+1 bugün tekrar kontrole gittim suyu yeterli 2 cm açılma devam ediyor faket bebeğim kanala girmemiş ve 4050 gr karnı da geniş doktor zorlamayalım salı birdaha bakalım yoksa çarşamba sezeryana alalım diyor daja önce kist ameliyatı oldum kesiklerde aynı yeremi yapılıyor yoksa alt altamı beni bilgilendirebilirmisiniz