adn111 Kızlar emzirme sutyeni almak istiyorum ama baktığım modeller sanki evde kullanmaya uygun gibi geldi hiç toparlayıci özelliği yok gibi.sizin kullanıp memnun kaldığınız modeller var mı
Cimbom24 adn111 e bebekten aldım bende kaplı emzirme sütyeni diye gecıyo derli toplu bı ordan bak istwrsen fiyatta çok uçuk değil
Bade0022 Cimbom24 ben hiç memnun kalmadım e bebekteki bir kaç kullanımdan sonra kendini bıraktı gögüslerim derli toplu durmuyor