Burcuburcucu Adete 4 gün falan var göğüs hassasiyeti var çok geçen ay da biraz olmuştu ama bu kadar yoğun değildi şuan baya bı acıyor özellikle göğüs altı ve koltuk altına doğru ağrı .bastırınca çok aciyo gebelik belirtisi olabilir mi acaba